Marketingactiviteiten

Ben je leverancier bij ons? Dan zorgen wij ervoor dat je bekendheid wint bij onze leden. Denk aan een balieochtend om je producten te demonstreren en advertenties in de SALOpost of in de actiekrant.


Actiekrant

Zeven keer per jaar verschijnt de actiekrant in papiervorm en digitaal. De actiekrant wordt zeer gewaardeerd door onze leden, mede door de zeer aantrekkelijke acties. Naast een plekje in de actiekrant, is het ook mogelijk om een inlage mee te sturen. Wij kunnen de opmaak verzorgen, maar ook het versturen van een eigen leaflet behoort tot de mogelijkheden.

SALOpost

Onze vereniging heeft een clubblad, daarom versturen wij samen met de actiekrant ook de SALOpost. In iedere editie komt ook een leverancier aan het woord. Vaak is deze gerelateerd aan artikelen die vermeldt staan in de actiekrant. Een unieke mogelijkheid om jouw bedrijf aan de leden voor te stellen en de reden van samenwerking te benadrukken. 

Narrowcasting

Bij onze balies in Alkmaar en Haarlem hebben we een aantal full-HD schermen hangen, hierop laten we onze leden diverse acties, mededelingen en ontwikkelingen zien. Als leverancier heb je de mogelijkheid om hierop een boodschap te delen met onze leden. Denk bijvoorbeeld aan de aankondiging van een balieochtend of het promoten van nieuwe producten.

Balieochtend

De hele dag is het een komen en gaan bij onze balies. We noemen het de balie maar we kunnen het ook wel een Experience Center noemen. Er is plaats om producten te presenteren, maar wat nog leuker is... is een demonstratie! Onze leveranciers kunnen daarom een balieochtend organiseren. Zo kunnen onze leden het product echt beleven. Uiteraard zorgen wij voor de promotie van deze ochtend.

Ledenactiviteiten

Het nuttige met het aangename verenigen. Dat is wat we doen met de leden-activiteiten. Afgelopen jaren organiseerden we fabrieksbezoeken, golftoernooien, een motortoertocht, een oldtimerrit en het jaarlijks terugkerend SALO MTB/evenement. Als leverancier kan je op deze dag in een ontspannen sfeer in contact komen met onze leden.

Huisbeurs

De huisbeurs geeft onze leveranciers de gelegenheid om in contact te komen met de SALO leden. De beurs kent een zeer gemoedelijk karakter en we zorgen uiteraard voor een hapje en een drankje. Vanuit de leden is altijd veel animo voor het bezoeken van de beurs. Niet alleen om leveraciers te ontmoeten en kennis van de producten op te doen, maar zeker ook om de banden met collega’s aan te halen.

Mailactie

Het mailverkeer naar onze leden proberen wij te beperken. Daarom hebben wij ervoor gekozen slechts eenmaal per week mail met commerciële doelstellingen te sturen. Gekoppeld aan de digitale nieuwsbrief ontvangen onze leden een mailactie. Deze actie is altijd zeer scherp en betreft een veel gebruikt artikel, denk bijvoorbeeld aan draadstaalmatten, reservoirs en constructielijm.

Nieuwsbrief

Onze digitale nieuwsbrief ontvangen onze leden één keer per week. Hiermee houden we onze leden op de hoogte van de ontwikkelingen binnen SALO. Bijvoorbeeld wanneer we een nieuwe leverancier hebben aangetrokken. Ook kunnen ontwikkelingen in de markt of in de maatschappij het onderwerp zijn. Heb je interesse in een plekje? Dan kunnen we dat altijd bespreken.

Social Media

Iedereen kent het en heeft het, daarom zijn Facebook, LinkedIn en Instagram onmisbaar geworden in marketingstrategieën. Ook voor SALO zijn het erg belangrijke communicatiekanalen. Wil je adverteren via één van onze social media kanalen? Dan kan dat uiteraard! Door te adverteren via SALO social media heb je gegarandeerd een groot bereik. 

Adverteren op SALO.nl

Op SALO.nl hebben we maar liefst [x] bezoekers per maand. De bezoekers komen allemaal (na het inloggen) op de homepagina terecht. De homepagina wordt gebruikt om aankondigingen te doen maar we stellen hem natuurlijk ook graag ter beschikking aan onze leveranciers. En uiteraard sta je als leverancier met het logo op onze website met een directe link naar de eigen website.


Leverancier worden? | Neem contact met ons op voor de actuele samenwerkingsvoorwaarden